hétfő, augusztus 29

újratervezés

  Augusztus vége nem kevés meglepetést tartogatott számomra, úgyhogy egyelőre újratervezek. Mégsem kezdtem el dolgozni a bölcsődében, az utolsó nap történtek bizonyos események, amik mindent megváltoztattak, így abban maradtunk, hogy majd legközelebb... Az okáról még nem szeretnék írni, nem érzem késznek magam hozzá. Lényeg a lényeg: az élet átírta a tavasz óta szinte biztos terveimet. Nem estem amúgy kétségbe, persze én a pénzen mindig aggódok, főleg ezekben a baljós időkben, de nem érzem azt, amit korábban gondoltam, hogy éreznék, ha ilyen történne velem. Most egyelőre egy heti 30 órás állást sikerült megcsípnem a patikában, ahol régen dolgoztam, de nem a régi beosztásomban, hanem home office-ról van szó és a weboldallal kell napi 6 órában valamit bohóckodnom. Viszont, már annyit voltam itthon augusztusban, egészen pontosan 4 hetet, hogy már nagyon mehetnékem van, nem tudom mennyire fog nekem bejönni az itthoni munka. Tudom, nekem semmi se jó, de tényleg! A patikában a home office tűnt a legcsábítóbbnak, most meg, hogy ez lesz, már inkább nem ülnék itthon...saját magamon kiigazódni sokszor nekem is fejtörést okoz. Na azért annyira nem vészes a helyzet, nem vagyok szomorú vagy ilyesmi, csak hát új helyzet és még egyelőre nem tudom, hogy nekem pl. az itthoni munka nem fog-e befordulást, rossz kedvet okozni...mondjuk a patikai kiszolgálásnál biztos, hogy jobb, a bölcsődénél viszont rosszabb. It is what it is.

Egyébként elég sok minden jó mesélnivalóm lenne, élmények, tervek...de sajnos az egyik legfontosabb dolog nagyon rányomja mindenre a bélyegét: tudom, hogy a kutyám nemsokára meg fog halni. Szerintem már nem lát, mindkét szemére hályog ereszkedett, egész nap csak fekszik, alszik, amikor felébred, akkor nem tud felállni, csak segítséggel tud a vizes tálhoz menni. A kajáját, gyógyszereit nem lehet beleszuszakolni, ezért a gyógyszereit már igazából nem is kapja egy ideje. Szerencsére valami fincsi konzerv vagy virsli, sonka, májas azért lecsúszik neki reggel és este. Ma szerintem főzök neki valami táplálót, mondjuk rizses húst, mégse csak sonkán és párizsin éljen (az mondjuk mindig öröm, amikor ezeket a falatokat kicsit lelkesen elveszi a kezemből). Sokat ülök mellette a fűben és simogatom, biztos érzi, tudom, hogy érzi, de nem nagyon reagál a simire sem. Nekem a szívem szorul össze, ahányszor csak meglátom és naponta többször elsírom magam. Nagyon nehéz ez az időszak. Hétvégén annyira rossz bőrben volt, hogy már gondolkoztam azon, hogy a héten kihívom az állatorvost, hogy altassa el, de aztán tegnap a sonka után olyan aranyosan négylábra állt, hogy megint éreztem egy kis reményt és hogy még korai lenne. Olyan nehéz ezt meghatározni, nem tudom mekkora a fájdalma, mennyire lát és mennyire nem (szerintem szinte semmit), mennyire rossz a kedve (úgy tűnik, eléggé), mennyit érzékel még a külvilágból. De közben mi van, ha kijön az orvos és pont aznap megint egy kicsit jobb passzban van? Viszont feleslegesen sem akarom, hogy szenvedjen, csak azért, mert én nem merem kihívni az orvost...örgödi kör. Azt már megbeszéltük Gáborral, hogy a nagy fenyő alá fogjuk temetni, a kertbe, de én már a gondolattól elsírom magam. Nem tudom, hogy hogyan fogom ezt átvészelni lelkileg és mikor fogom tudni meghozni a felelős döntést. 

tavalyi kép

14 megjegyzés:

  1. Oh, sajnálom a munkát...:(

    A kutyust is nagyon sajnálom! :-( Pár éve nekem is el kellett altatni a kutyusom. Ez sajnos egyik időpontban sem lesz könnyebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom :(, most leginkább attól félek, hogy az időzítés lesz rossz. Tegnap este pl. egész jól visszajött az étvágya és kicsit a kertben is sétált, láthatóan jó volt a kedve.

      Törlés
  2. 😢❤️
    Kitartást, sok erőt. Nagyon sajnálom!

    Az otthonülős munkával kapcsolatos érzéseidet pedig teljesen átérzem... Egyszerre áldás és átok a home office

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm❤️.
      Igen, szerintem is, bár szerintem ez úgysem fog működni hosszútávon, a munka mennyisége azért véges és nekem se lenne elég csak ennyi munka/fizetés. De nagy áldás ez így most, hogy azért valami van és most még kényelmes is. :)

      Törlés
  3. A home office másfajta életstílust igényel, igen, de ha tudatosan megszervezed, beosztod, alakítod a napjaidat, azzal sok mindent lehet ellensúlyozni, egyensúlyba hozni.
    A kutyusnak nagyon rossz lehet már, persze lehet, hogy vannak jobb pillanatai, de ha jól értem, már régóta csak szenved a szegényke... Nagyon fáj a kedvencek elvesztése, de erről nekünk kell dönteni, mikor nem engedjük tovább, hogy csak így vegetáljanak. Sok erőt kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is azt gondolom, hogy tudatossággal jól alakítható, csak kell hozzá egy jó napirend és ahhoz való igazodás. Tudom, hogy régebben csapnivaló voltam, ha itthoni teendőkről volt szó és most is félek, hogy elhagy a lelki erőm és szétfolynak a napok. Bár, ki tudja, lehet azért sokat fejlődtem már, ez végülis ez új helyzet is, hiszen konkrétan itthoni munkám, fizetésért még nem volt, és így súlya is van, nem csak az, hogy nem csinálom meg, akkor sincs semmi.
      Köszönöm❤️, igen, nagyon nehéz a döntés. Hajnalban felébredtem arra hogy sírt, lementem hozzá, szerintem eltévedve érezte magát, megölelgettem, a teraszra vezettem, megitattam és utána nyugodtan a párnájára feküdt és visszaaludt. Most sokkal jobb bőrben van, mint hétvégén volt.

      Törlés
  4. Talán azért rendezte így az élet, hogy a kiskutyáddal tudj időt tölteni most. Ez a legfontosabb, es talán nem lát, de biztosan erzi, mennyire szereted. Annyira sajnálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a látás elvesztése szörnyű az én felfogásom szerint, de az is igaz, hogy a kutyák másként fogják fel egy-egy érzékszerv vagy esetleg láb elvesztését, mint mi, emberek. Pl. rajta látszik, hogy amikor fekszik a fűben, én pedig már megyek felé és beszélek hozzá, nézelődik felfelé, majd ahogy megcsapja az ismerős szag, hogy én vagyok, kicsit hátracsapódnak a fülei (örömében) és bújik.
      Én is gondoltam erre a sorsszerűségre, hogy itt lehetek vele az utolsó időkben, nem kell magára hagyni napi 10 órákra. Igazából most már bármi történik vele, én itt vagyok neki folyamatosan és ebből a szempontból jobban nem is alakíthatott volna az élet.

      Törlés
  5. Én már most rettegek néha attól, hogy mi lesz velünk, ha a kutyánk ennyire öreg és beteg lesz már. :(( Kitartást kívánok az elkövetkező időszakhoz!

    A munkát is sajnálom, remélem hamarosan összejön valami olyan munka, amit jobban szeretnél! A home office először fura, és persze vannak hátrányai is, de szerintem hozzá lehet szokni. Én már el se tudom képzelni, hogy "rendes" munkahelyem legyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm❤️.
      Én átmenetinek gondolom most ezt az állapotot és próbálok kihozni belőle minden jót, meg nem befordulni, hiszen igazából tök jó ez. Akkor lenne igazán okom szomorkodni, ha most teljesen munkanélküli lennék. :)

      Törlés
  6. Édes kutya, nagyon szerencsés, hogy ilyen szerető és gondoskodó gazdija van!

    VálaszTörlés