szerda, február 28

és ti szeretitek a biztosítókat?

  Iszonyú szívás ez a kötelező biztosítás, főleg azért, mert az én biztosítom valamiért a legrosszabb az összes közül, legalábbis annak tűnik. Még novemberben volt ugye a koccanásos balesetem, ami bejelentettem stb, de aztán azzal kapcsolatban soha, semmi megkeresés, tájékoztató nem érkezett. Igaz, én sem jártam utána, mert gondoltam, hogy minden megy a maga útján. Ment is, de most megjött a következő évre vonatkozó számítás és a biztosító a tavalyi 24e forint helyett 56e forintot számolt ki/negyedév. Kicsit értetlenül állok előtte, mert nem gondoltam volna, hogy egy koccanás, ami csak éppen megsúrolta az előttem lévő kocsit, több mint a duplájára emeli a kötelezőmet. Nekem amúgy most márciusban van a fordulóm, tehát tudok és fogok is váltani, de hogy azok a számok is hogy jönnek ki?? Most megcsináltam két külön helyen is (netrisk, clb) és kijöttek annyira alacsony összegek is, ami még a tavalyi kötelezőmnél is alacsonyabb díj, de kijött olyan is, ami évi háromszázezer is lehet...ezt hogy? Mindenhova beírtam rendesen mindent, a károkozást is, a bonus/malus akármit, szóval nekem ez az egész teljes homály. Ráadásul azon is mérgelődök, hogy képtelenség belépni a jelenlegi biztosítom oldalára, hogy ott megnézzem a kártörténetemet, mert azt írja már egy órája, hogy kiküldte a regisztrációs linket, de egyszerűen nem érkezik meg. És azt sem értem így utólag, mert erről is most értesültem, hogy a biztosítónak fel kellett volna ajánlania, hogy rendezem-e inkább a kárt vagy sem? Egyébként nekem biztosítókkal még SOHA nem volt jó tapasztalatom. A szüleimnek volt életbiztosítása az allianznál, meg a nagymamámnak is volt valami az otp-nél, hát egy agyrém volt mindegyiket elintézni, elérhetetlenek, soha semmi papír nem jó, kész küszködés az élet velük. Most se mertem még átkötni, mert nyilván a legolcsóbbat választanám, de félek, hogy elszúrok valamit, aztán a végén még meg is büntetnek, úgyhogy inkább holnap Gáborral még egyszer kitöltjük együtt a 237 kérdéses űrlapot, mielőtt váltok...

4 megjegyzés:

  1. Ne félj, egy új biztosítás általában olcsóbb, én mindig a netrisken nézem meg a kötelezőmet, az előző évi mindig emelkedik, egy új meg mindig kábé a fele. Nekem a házam biztosításával van jó tapasztalatom, konkrétan a Generalival, fizettek kétszer is viharkárokra az elmúlt 3 évben, eléggé korrektek voltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A házra nekünk is van és fizettek is rá múltkor, de ugye ez anyósomék háza, szóval nekem ahhoz a biztosításhoz nem sok közöm van. Persze, tudom én, hogy nem ördöngösség kötelezőt váltani, csak elsőre lesokkolt, hogy mennyit emelkedne a koccanás miatt, aztán meg ezek a nagy-nagy különbségek biztosítónként, az sem egyértelmű, hogy miért.

      Törlés
  2. Nálunk ez a férj dolga.
    Én is utálom a biztosítós ügyintézést meg minden hivatalos dolgot is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A saját kocsijára ő köti, de az én autóm gondjait én intézem, kivéve ha elromlik vagy bármi műszaki baja van, akkor szerintem még élvezi is, hogy szerelgethet... Nálunk a hivatalos ügyek nagy részét én csinálom, a gyerek minden hivatalos dolgát, időpontokat stb, illetve...tulajdonképpen mindent én intézek. Egyszer intézett mindent ő, amikor hitelt vettünk fel.
      Megértem, hogy utálod, én is így vagyok vele. Vagyis van, ami nagyon könnyen szokott menni, de a biztosítás pont nem ilyen. Meg a kötelezőn kívül amikor próbálnak rám sózni valami biztosítást, akkor állandóan azt érzem, hogy át akarnak verni. Főleg amikor random számról csak úgy felhívnak, hogy kötnék-e ezt vagy azt.

      Törlés