hétfő, április 15

these days đź’›

  Nagyon jĂł napjaink voltak/vannak mostanában. Ha nincs kĂĽlönösebb programunk, csak átlagos napunk van, akkor is biztos, hogy kĂ©tszer mozdulunk ki itthonrĂłl: elĹ‘ször mĂ©g kora dĂ©lelĹ‘tt egy nagy sĂ©tára, másodjára pedig kĂ©sĹ‘ dĂ©lután megyĂĽnk általában a játszĂłtĂ©rre Ă©s/vagy fagyizni. Lehel is kap már egy kĂĽlön tölcsĂ©rt Ă©s bele fagyit a miĂ©nkbĹ‘l, nagyon Ă©lvezi a fagyizást, közben vagányan nĂ©zi az autĂłkat. Én nagyon örĂĽlök ennek az idĹ‘nek, csodaszĂ©p! Tudom, hogy ma dĂ©lután jön a lehűlĂ©s Ă©s esĹ‘, de Ă©n azt sem bánom most kĂĽlönösebben, az is jĂł lesz. Az ilyen átlag napokon szokás szerint fĹ‘zök valamit, kicsit takarĂ­tgatok, vagyis inkább Ăşgy fogalmazok, hogy igyekszem szinten tartani a lakást. Ma pl. voltam edzeni, vittem Lehelt is, utána tartottunk itthon egy tej-Ă©s kávĂ©szĂĽnetet, majd összedobtam egy pofonegyszerű maradĂ©kmentĹ‘ almás sĂĽtit a kis segĂ©demmel. TermĂ©szetesen utána volt mit letörölni, Lehelt át is kellett öltöztetni, de utána elringattam Ă©s most alszik. Gábor fogorvosnál, de már Ăşton van hazafelĂ©, aztán mĂ©g az esĹ‘ elĹ‘tt gyorsan akar fĹ‘zni bográcsban egy lecsĂłt. DĂ©lután meg majd az idĹ‘járás fĂĽggvĂ©nye lesz, hogy megyĂĽnk-e valahova. 

De igazábĂłl arrĂłl akartam Ă­rni, hogy milyen jĂł napjaink voltak mostanában. 
CsĂĽtörtökön voltunk az egy Ă©ves státuszon, meg Lehel kapott oltást. Központilag megváltoztatták az oltások sorrandjĂ©t, Ă­gy amit vittem most, azt nem kapta meg, viszont a bárányhimlĹ‘ ellenit igen. De nagyon jĂłl viselte, csak addig sĂ­rt, amĂ­g az asztalon kellett fekĂĽdnie, utána már el is felejtette az egĂ©szet, ahogy felvettem. SzerencsĂ©re nem is volt aztán napközben Ă©s Ă©jszaka sem semmi baja. Aminek azĂ©rt is örĂĽltem pluszban, mert mi szĂ­nházba mentĂĽnk este Ă©s elĂ©ggĂ© haragudtam magamra, hogy amikor vettem a jegyeket mĂ©g több mint kĂ©t hĂłnapja, akkor elfelejtettem, hogy a gyerek reggel oltást kap majd Ă©s nem aznap kĂ©ne szĂ­nházba menni...de mindegy, a lĂ©nyeg, hogy nem volt semmi baja, a mama 8 elĹ‘tt el is altatta, Ă©n meg legközelebb sokkal jobban figyelek. Mi a VĂ­gszĂ­nházban nĂ©ztĂĽk amĂşgy Az öreg hölgy látogatását, ami egy DĂĽrrenmatt darab, tragikomĂ©dia. Nem volt rossz, jĂłl Ă©reztĂĽk magukat. 
 
A péntek is egy tipikusan átlagos nap volt. Reggel voltam edzeni, ami aznap nagyon családiasra sikerült, ugyanis ketten voltunk csak anyukák és a két kis lurkó, Lehel és Samu, viszont mivel így volt, ezért sokkal erősebb edzést tartott az edző és a két gyerek is végig totálisan elvolt egymással. Ebédre megfőztem ezt a bakonyi csirkét gnocchival, ami nem volt rossz, de nekem a lecsóalap eléggé elvette a bakonyi ízvilágot. Gábornak mondjuk nagyon ízlett. Utána Lehel aludt egy nagyon nagyot, én csodák csodájára tudtam addig kicsit deep cleaningelni, Gábor meg kocsit mosott. Délután kint voltunk a játszón és fagyiztunk.
 
Szombaton reggeli után kimentĂĽnk a VasĂşttörtĂ©neti Parkba, az Oldtimer showra. Nagyon tetszett, Ă©n egyszerűen imádom ezt a korszakot, amire most ki volt Ă©lezve, ez pedig a boldog bĂ©keidĹ‘k idĹ‘szaka. VĂ©gig szĂłltak a korabeli zenĂ©k is. Kedvem támadt ilyen hangulatĂş filmeket nĂ©zni vagy könyveket olvasni, de odáig mĂ©g nem jutottam el. Maga a park állandĂł kiállĂ­tása is szuper volt, Lehelt teljesen levette a lábárĂłl a gĹ‘zmozdony, kb. tátott szájjal nĂ©zte. FelĂĽltem vele a kerti kisvasĂştra is, annak is nagy sikere volt. Kint voltunk kora dĂ©lutánig Ăşgy, hogy a gyerek vĂ©gig lelkesen Ă©s boldogan nĂ©zett mindent, nagyon jĂłl Ă©rezte magát. A dĂ©lutánra már nem is emlĂ©kszem, Lehel nem nagy nagyon aludt, csak egy keveset a hordozĂłban, estefelĂ© pedig megtartottuk az Ă©v elsĹ‘ grillezĂ©sĂ©t a kertben. 
 
Vasárnap templomba mentĂĽnk volna, de Ăşgy elszaladt a reggel, hogy vĂ©gĂĽl nem jutottunk el. (SzeretnĂ©nk egy templomi eskĂĽvĹ‘t Ă©s Lehelt is megkereszteltetni, Ă­gy egy ideje eljárunk már a vasárnapi misĂ©re.) Helyette voltunk egy nagy sĂ©tán, vonatokat nĂ©ztĂĽnk az állomáson. Itthon aztán Ă©n kicsit kifekĂĽdtem a napra egy könyvvel. ElĹ‘vettem egy korábban már olvasott Murakami regĂ©nyt (1Q84), ami az egyik kedvencem, hátha visszatalálok általa az olvasáshoz. 
 
Szóval így telnek a napok. Egyszerűen csak olyan jó most, szeretem azt, ami van, ahogy élünk, ahogy a napok követik egymást. Remélem sokáig fog tartani ez az időszak.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése