szerda, április 10

ma lusta dög vagyok

  Ma egy kicsit csalódott voltam reggel, mert két napot is késett és pár napja furcsa émelygésem is volt, úgyhogy kicsit reménykedtem, hátha megint babát várok. De ma reggel kiderült, hogy sajnos nem. 

Lehellel megreggeliztünk, aztán felöltöztünk és elmentünk a Tescoba bevásárolni. Ahhoz képest, hogy nem vettem sok kaját, sok egyéb dolgot vásároltam, mert nem is fizettem keveset és volt is mit cipekedni utána. Vannak dolgok, amiket én a Tescoban szeretek a legjobban megvenni az ár-érték arány miatt. Ilyen a mosogatógép tabletta, a pelenka, popsitörlő, konyhai törlő, macskakaja, mosogatószer. De most sok más dolog is jó áron volt, pl. akartam venni Lehelnek fogkefét (már van nyolc foga) és volt Mam márkájú fogkefe 50%-os engedménnyel. Ezenkívül vettem gyümölcsöt, zöldséget, sajtokat, sonkát, kekszet Lehelnek és a holnapi kajához hozzávalókat, ami bakonyi csirke lesz gnocchival. Ma nem kell főznöm, mert tegnap este megfőztem mára, mivel Gábor dolgozni ment. 

Mostanában amúgy megint kicsit vesztettem a motivációmból és érdeklődésemből, pl. sokadik napja egyszerűen nem tudok mit csinálni, amikor Lehel napközben alszik. Persze pakolni és takarítani mindig lenne mit, de most azokhoz is nagyon kevés erőt érzek magamban. Nem köt most le megint semmi, se film, se könyv. Gyakran be is megyek a gyerekkel a hálóba és együtt alszunk, vagyis ő alszik én meg vagy telefonozok vagy becsukom a szemem és pihenek. De most pl. lenne is fontos dolgom, a nyári ruhákat kéne előszedni, az enyémeket és a gyerekét is, vagyis átnézni, hogy egyáltalán miből élünk. Nem mondom, hogy sok kedvem van hozzá, de egyrészt most van rá időm, másrészt meleg is van és nem akarok délután is hosszúnadrágban lenni.
Ami még jó és hasznos elfoglaltság lenne ilyenkor, az az összes használt ruha és könyv, meg játék átszortírozása és eladása, mert azt érzem állandóan, hogy megfulladok a cuccaink mennyiségétől. Pár napja amúgy neki is futottam, de csak az ingyen elvihető dolgokat vitte el egy anyuka. Oké, végül is már ez is félsiker volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése