vasárnap, június 30

nyaralásra készülve

  Pénteken tervezünk lemenni a Balatonra, addig pedig a napok gyorsan fognak peregni, mert Gábor szinte nem is lesz itthon vagy full elfoglalt lesz (dolgozik, túlórázik, elvállalt egy komplett villanyszerelést, és még itthon is betonozni akar és az ablakokat betenni, haha ismerem őt), szóval nekem kell a nyaralásra mindent előkészíteni. Most délelőtt voltunk templomban, majd hazajöttünk felvenni a manót, és elgurultunk enni egy fagyit, utána meg a Decathlonba beszerezni még a szükséges cuccot. Vettünk egy kempingasztalt, nekem egy hálózsákot, két gázpalackot, meg egy gyertyás szúnyogirtót. (Apropó, szúnyogirtó, tapasztalt anyukák véleményét szívesen fogadnám, hogy kisgyerekre mit lehet használni külső élősködők ellen? Itt volt most Vape kids, de azt nem mertem megvenni. Láttam múltkor reklámban gyerekeknek, külső élősködők elleni matricát, az vajon működik? Vagy bármi más? Legszívesebben semmit nem tennék a gyerek bőrére, de az se jó, ha szétcsipkedik, nem?) 

Szóval össze kell tennem a cuccainkat és Gábor azt kérte, hogy ha lehet, akkor csütörtök estére legyek vele kész, ne az indulási nap reggelén pakoljunk. Ebben igaza van, mert az indulás előtti pakolás állandó konfliktusforrás, tavaly mindahányszor összevesztünk, ahányszor csak mentünk nyaralni. Szóval ez jó ötlet, én is nyugodtabban pakolok, ha tudom, hogy csak másnap indulunk. A szokásos dolgokon felül most pakolnom kell a kempingezéshez is sok mindent, szerintem írok is majd egy kisebb listát, hogy összeszedett legyen és semmi ne maradjon ki. Nasikat is akarok csomagolni, amiket eddig sose vittem, mert hogy majd ott elmegyünk és vásárolunk, de ez tavaly valahogy egyszer sem jött be. Most nem bízom a véletlenre, viszek ilyesmiket is, főleg a gyereknek. Zenéket is szedek majd össze, Gábor kocsijában még egy old school lejátszó van, szóval pendriveon visszük a zenéket. Néhány piperecikk is hiányzik még, meg pohár, tányér, egyebek, úgyhogy szerintem holnap vagy kedden nekem lesz még egy bevásárlóköröm a picurral együtt. Neki már amúgy szinte mindent beszereztem, fürdőruhát, úszópelust, sapkát, dinós köntöst. Tegnap kapott ismerősöktől egy gumi teknőst és állandóan odamegy ölelgetni, nagyon cuki. Én amúgy biztos vagyok benne, hogy az egész nyaralást, kempingezést, balatonozást imádni fogja. És szerintem mi is.

 

tegnap így segített beáztatni a kukoricákat a grillezéshez

4 megjegyzés:

  1. Szia Szaffi! En ugyan nem vagyok anyuka, de a szunyog es kulancsirto matricak, hajgumik, karkotok nalunk nagyon mennek. Kollegak is tobben probaltak a matricat es felnotteknek is jol mukodik. Abszolut pozitiv a tapasztalat. A kisfiad koru gyerekeknek tobben is a hatukra ragasztjak, onnan nem szedik le es nem is zavarja oket a mozgasban, jatekban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi szépen az ajánlást! :) Most utánanéztem és 3 éves kor alatt a ruhára ajánlják a ragasztást, így jó lesz, szerintem ezt fogom megvásárolni.

      Törlés
  2. Kullancsirtasra a tickless ultrahangos kullancsriaszto esetleg? Mi barcsak ismertuk volna tavaly, amikor fejenkent 30 kullanccsal gazdagodtunk a kempingezes soran :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, az brutális. És azóta van már tapasztalt a tickless-szel? Kutyáknak is árulnak ilyet, ugyanazon az elven működik. Az állatpatikában, ahol dolgoztam, anno nagyon nem fogyott. Illetve egyszer jó régen én is használtam a kutyámra, de szedett össze így is kullancsokat. Mondjuk az is igaz, hogy háromnapos túrán voltunk a Mátrában és lehet, hogy ha nem lett volna rajta, akkor háromszor annyit gyűjt be.

      Törlés