csütörtök, augusztus 4

20+1

  A tegnapi nagy papírkeresésben rábukkantam pár régi irományomra is. Többek között arra a kis noteszre, amit 2017/2018-ban töltögettem és mindenféle terveket, ötleteket, számításokat vezettem benne. Ebbe a noteszbe írtam össze akkor egy bakancslistát olyan dolgokról, amikre régóta vágyom és az életben mindenképpen szeretném megvalósítani, átélni. A lista pár eleme ma már annyira nem állja meg a helyét, de azért a nagyobb részét még ma is felírnám a kívánságok, vágyak közé. Így nézett ki ez a lista:

1.    Végigmenni az El Camino-n (ezt még mindig szeretném)
2.    Folyékonyan beszélni angolul (pipa)
3.    Megtanulni biciklizi (pipa)
4.    Egyszer tóparton élni (szép terv és jó lenne, de már nem írnám fel egy bakancslistára)
5.    Eljutni az USA-ba (pipa)
6.    Érzelmi biztonságot teremteni (pipa)
7.    Egyszer nem otthon karácsonyozni (pipa)
8.    Metróval eljutni a tengerhez (pipa)
9.    Eljutni egy Belle&Sebastian koncertre (pipa)
10.  Eljutni egy Kings of Convenience koncertre
11.  Repülőből kiugrani ejtőernyővel (ezt már nem szeretném)
12.  Megtanulni rendesen úszni (so-so)
13.  Szeretni magamat (pipa)
14.  Megtanulni lovagolni (voltak próbálkozásaim, de már nem érdekel annyira, mint régen)
15.  Metró tetoválás a csuklómra (szeretném)
16.  Eljutni egy Bruce Springsteen koncertre (jövőre lesz Bécsben, de szerintem már tuti nincs rá jegy, vagy ha mégis, akkor csak csillagászati áron)
17.  Megtanulni patchwork varrni (szeretném)
18.  Írni egy könyvet (nagyon szeretném)
19.  Eljutni Új-Zélandra (már nincs benne a top háromban)
20.  Jogosítványt szerezni (pipa)
+1  Raftingolni (még mindig szeretném kipróbálni)

4 megjegyzés:

  1. Azért elég jó sok minden ki van pipálva :D Gratula!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, sok volt benne az elérhető cél, ráadásul az életem aztán több ponton változott meg úgy, minta a lista alapján alakult volna.

      Törlés
  2. Megnyugodtam, hogy még valakinél (aki felnőtt!) szerepel a "megtanulni biciklizni" és a "megtanulni vezetni" ugyanazon a listán. És a rendesen úszni is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Szülői törődés híján nekem mindkettő kimaradt az életemből, utána meg ahogy egyre telt az idő, egyre kínosabb lett, hogy egyiket sem tudom. Végül biciklizni sikerült úgy megtanulnom, hogy csak ketten néztek földbe gyökerezett lábbal és harmadik alkalommal már ment rendesen. Az úszás néha még mindig kapálózásnak tűnik külső szemmel nézve :D. A vezetés meg 17 évesen még nem is érdekelt, de anyám beírtatott, hogy jó lesz az majd, ha szállítom őt mindnfelé...de mivel nem érdekelt, nem foglalkoztam vele és csak 16 évvel később lett jogsim. :)

      Törlés