péntek, augusztus 5

minden jó, ha a vége jó

  Harmadik nekifutásra sikerült elintézni a munkaügyi központot. Az ügyintézőm nagyon kedves volt, beleszámolta azokat a bejelentett napjaimat is, amikről nem volt meg a kilépő papírom és nem ragaszkodik utólagos bemutatásra sem. Hamar végeztem, minden egyszerű és kerek volt, az időpont előtt 5 perccel szólítottak, várnom se kellett semennyit. Arról nem is beszélve, hogy megint szuper volt bemenni és parkolgatni, ebben is gyűlik a rutinom. Ennél jobban nem is végződhetne a hét, lassan megint minden a helyére kerül, minden szál kicsomósodik. Már csak a gyakorlati naplóba kéne belehúznom, 9-10 oldal hiányzik még, ráadásul a nehezebb felével már kész vagyok, most jön a könnyebb rész, ami nem száraz, szakmai rész, hanem amit én láttam, tapasztaltam, arról kell írni. Ha megemberelem magam és belehúzok, talán ma estére készen is leszek vele. Utána meg jöhet végre egy szabad hétvége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése