kedd, február 13

apró örömök

  Ma reggel meghozta a futár a csomagomat, amiben rendeltem néhány új dolgot a konyhába. Nem kell nagy dolgokra gondolni, csupán egy új edénycsepegtetőt vettem (ami szebb, mint a jelenlegi és van benne külön kés-és deszkaszárító rész, valamint a jelenlegit utálom több okból is, pl. állandóan ázik alatta a pult és csúnya is), aztán egy picike konyhai polcot (amire kisebb üvegek, fűszerek férnek majd rá), plusz egy olajspray-t vettem még. Némi konyhai dekoráció is fog majd érkezni később. Szóval tökre örülök ezeknek, de neki kéne állni a konyhának. Kiszanálni, kitakarítani, elpakolni. Egy csomó mindent le fogok hordani a pincébe és szintén sok mindent ki fogok dobni (vagy ha azért volt eddig itt, mert mondjuk anyósomnak kell, akkor nosza, pakolja el lent magánál, én nem fogom tárolni). Majd készítek előtte-utána képeket, mert szerintem nagyon látványos lesz a változás. Ami miatt egy kicsit tartok, hogy lehet elég csörömpölős lesz a pakolás a sok üveg és tányér miatt és nem akarom, hogy Lehel felébredjen. De közben meg ha fent van, akkor ezzel a projekttel nem igazán tudok haladni (mondjuk ha a lomokat már lehordtam, akkor talán nem sok vizet zavar). Még amúgy egy kis szekrényen is gondolkodom, mert a pult végébe odaférne és akkor több pakolós helyünk, meg felületünk lenne, de ezt majd legközelebb.

Ami még örömet okozott, hogy megint voltam edzeni. De tegnap nem a babás edzésre mentem el, mert pár napja láttuk meg a hirdetést, hogy itt nálunk a kerületben az új sportcsarnokban hétfőnként ingyenes aerobic edzést tartanak. Az edzés este 6-kor kezdődött, egy órás volt és nem hazudok, ha azt írom, hogy több százan voltunk. Én szeretem az ilyen együttmozgós eseményeket, régen is több ilyenre elmentem, amikor még jártam zumbázni. Az edzés nagyon átmozgatós és nagyon kemény volt, Czanik Balázs tartotta. Az óra után még az egyik ételfutár cég 150 adag salit is kiosztott a jelenlévőknek (nekünk már nem jutott). Szerintem ez egy nagyon klassz kezdeményezés, hogy ingyenes sport és mellé még egy egészséges vacsit is adnak ajándékba. Állítólag ha megmarad a nagy létszám, akkor folyamatosan megtartják ezt az eseményt, szóval én úgy számolok vele, hogy igyekszem gyakran lejárni majd.

És az is öröm, hogy holnap elmegyünk reggel úszni, utána meg csellengünk majd kicsit a városban kettecskén. Lesz amúgy egy nem annyira vidám programja is a napnak, mert fél 12-re van időpontom szemészetre (ezt még a novemberi szemfájáskor kaptam), szóval ha azt túlélem, akkor az is elég szuper lesz.

2 megjegyzés:

  1. Remélem jó híreket kapsz a szemeddel kapcsolatban, jó, hogy így pörögsz :-))
    mármint nem a doki a jó, hanem az úszás, meg az aerobic, ezek a jó hangulaton is dobnak jócskán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szememmel minden rendben volt, egy kis gyulladást látott az orvos a bal szemen (ami pont a problémás szem), úgyhogy azt kezelte.
      A sport szuper, ezek mellett még futni is voltam azóta, meg bicajozni. És csodás ez a korai tavasz! :)

      Törlés