szombat, február 10

szombat délelőtt és CSEND

 De ki tudja meddig?

Gábor (végre) dolgozik ma és a csemete is alszik. Imádom őket, de Gábor az iszonyatos zsizsegésével nagyon lefárasztott már a héten, Lehel alvása pedig totálisan felborult az elmúlt másfél-két hétben, de annyira, hogy néha így EGÉSZ NAP nem alszik. Ez is most kb. egy csoda, hogy reggel 7-kor kelt, de fél 10-kor már láttam rajta az álmosság jeleit és negyed 11-kor el tudtam altatni. Egyébként ha nincs itthon Gábor, sokkal többet alszik a gyerek. Szóval ma nyugisabb, csendesebb napunk lesz, az biztos. Főleg, hogy a holnapi napra fel kell lélekben is készülni, mert hagyján, hogy mindenki itthon lesz, de még Lehel unokatestvérei is itt töltik az egész napot. Szóval végül is jól jött ki a lépés, hogy ma rápihenünk a holnapra.

Tegnap voltam edzésen és húú! Már délután alig bírtam elmenni egy nagyobb sétára, aztán pedig este már csak csoszogtam a fáradtságtól és a fájó lábaimtól. Egész éjszaka is éreztem őket, ma reggel pedig úgy keltem, hogy az egész testemben tombol az izomláz. Nagyon jó érzés egyébként és még az edzés milyen jó volt! Ez egy "fitt mamik" edzés, ami babával látogatható és amíg az anyukák tapossák a steppadot és ugrálnak, addig a babák elmolyolgatnak a szőnyegen. Nagyon jó ötlet ez, imádom! Ráadásul én valami kis tinglitangli edzésre számítottam, mert az edző, akinél előzetesen érdeklődtem, azt írta vissza, hogy az edzés finom rávezetés a szülés utáni mozgásra. Köszi szépen, de ez nem az volt, hanem kőkemény teljes testi kondi. Ennek persze még jobban örültem. Egyébként a terem nagyon közel van hozzánk, az ára nagyon baráti és iszonyú jó a közeg is, hogy anyukákkal edzek együtt. Tegnap másodikként érkeztünk meg Lehellel és akkor még csak egy pár hónapos baba volt ott az anyukájával, majd szintén elég kicsik jöttek, de utána szerencsére befutott egy szintén 10 hónapos és egy egyéves kisfiú is, így volt Lehelnek való korosztály és amúgy ezekkel a kisfiúkkal bandázott is végig, együtt tologattak egy nagyobb játékot. Meg nagyon cuki volt, egyszer nem talált engem a több anyuka között és amikor meglettem, akkor nagyon sietett oda. A végére pedig ő is úgy elfáradt, hogy rendesen lenyújtani már nem tudtam, mert a vállamra kéredzkedett. Hétfő és péntek délelőttönként van ez az óra, úgyhogy szerintem gyakori vendégek leszünk. 

Amúgy nem emlékszem, hogy a héten miket csináltunk még, de biztos egy csomó mindent, mert megint semmire nem volt időm. A Netflix előfizetést vissza is mondtam. Volt viszont randidélutánunk szerdán, elmentünk ebédelni és aztán megnéztük a moziban az új Ferrari filmet. Nekem nagyon tetszett, de Gábor sokkal több akcióra, versenyfutamra számított, úgyhogy bár neki is tetszett, de ő nem egy családi élettörténetet várt a filmtől. Főztünk nagyon jókat, nekem pl. sikerült isteni paradicsomos húsgombócot főznöm végre (mert egyszer már csináltam, de az nem igazán sikerült), Gábor pedig brokkolis-fenyőmagos tésztát készített nekünk, amiből Lehel annyit evett, hogy csak néztünk, hogy hogy fér el annyi kaja abban a pici gyerekben.

Ma amúgy még a nagy rápihenés közepette valahogy össze kell kapnom az egész lakást, takarítani, mosni és hát mi tagadás, ki kell suvickolni a fürdőt és a konyhát. Pedig legszívesebben most csak ülnék a kanapén egy finom kávéval és néznék valami filmet. De nincs mese, muszáj nekilátni!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése