hétfő, március 11

esős hétfő

  Nem aludtunk valami jól éjszaka, Lehel már este 10 körül átjött a mi ágyunkba és utána sokat forgolódott, nyöszörgött, keresztbe feküdt, de fél 7 előtt mégis tök jó kedvvel ébredtünk mind a ketten. Gábor közben már elment dolgozni, így nem tudom, hogy ő is kialudta-e magát. Remélem igen, mert amikor hétköznap megy dolgozni, akkor éjjel nem tud annyit pihenni bent, mint hétvégén. Én gyorsan felöltöztettem Lehelt, aztán kijöttünk a hálóból, feltettem a kávét és közben bekevertem neki a tejet. Aztán ezeket szépen megittuk, majd én szöszölgettem a nappaliban, Lehel pedig egyedül játszott, most nagyon jól elvolt. Nem minden reggel ilyen, sőt, általában reggel inkább nyűgösebb szokott lenni és nem akar egyedül semmit csinálni, csak velem, de ma mosolygósan ébredt és utána le is kötötte magát. Közben én készítettem gyorsan egy zöldbabfőzeléket és egy rendes reggelit. Magamnak csak valami minimálisat, mert mentem edzeni és nem akartam sokat enni előtte. Reggeli után összekaptam magunkat és beültünk az autóba, elmentünk edzésre. Nagyon szeretem, hogy van itt nálunk ez a fajta edzés...de komolyan, nem tudok elég hálás lenni! Mert amúgy sokkal ritkábban járnék el, ha nem lehetne vinni a babát is. Az óra megint nagyon jó volt, ma újra step padoztunk, jó kemény volt. Találkoztam az órán az egyik játszótéri anyukával, akivel múltkor egy csomót beszélgettünk itt a mi játszónkon, meg elhozta a kínai barátnőjét is, aki amúgy itt lakik az utcánkban...lehet alakulgat valami anyukás banda? Én nagyon örülnék neki!

Az óra után most egyenesen hazajöttünk, nem mentünk vásárolni, Lehel is nagyon fáradt volt, ebben az esős időben meg nekem is már csak haza volt kedvem jönni. Itthon aztán csak megmelegítettem az ebédet (szóval nagyon jó ötlet volt a reggeli főzés), ettünk, aztán Lehelt el tudtam pár perc alatt ringatni, ki volt már nagyon merülve. Azóta meg a futár meghozta a macskakaját, azt vettem át. Rendeltem macskafüvet is, de még kitalálom hova és mibe ültessem, mert a műanyag doboz, amiben érkezik nem annyira opció (lelökik, meg nagyon hamar bebüdösödik). De a kajákat alig tudtam a dobozból kivenni, olyan szinten dugták be a fejüket a cicák...komolyan, mintha amúgy éheztetném őket. Nem tudom amúgy, kellene valami hasznosat csinálni még ma, de nem sok erőm/kedvem van semmihez. A leendő gyerekszobát elkezdtük a hétvégén kipakolni, de mivel nagyrészt még a nagyi dolgai vannak bent, amiket értelemszerűen ő maga szeretne kipakolni, addig én nem igazán tudok haladni vele. Fhuu amúgy olyan szuper ötleteim vannak már a gyerekszobára, nagyon várom, hogy már a festés, berendezés, dekorálás résznél tartsunk. Már egy-két dolgot vettem is bele, pl. egy nagyon cuki tacskós fogast a kis kabátoknak. Lehel néha odamegy ahhoz a dobozhoz, amiben jelenleg van és kicsomagolja a fogast, nézegeti, mintha tudná, hogy ez majd az övé lesz. Gábor a falra akar majd festeni dolgokat, de én mondtam neki, hogy ezt majd meglátjuk, mert tök aranyos falmatricákat lehet kapni, amiket aztán nagyon egyszerűen lehet cserélni, ha már nem tetszik vagy kinőtte a gyerek. Most ha fest pl. egy nagy hőlégballont és pár év múlva már nem tetszik, akkor mindig átfestegetjük a szobát? Arról nem is beszélve, hogy én semmiféle rajzolást, festést nem vállalok, mert világéletemben hármas voltam rajzból és azt is mindig csak jóindulattal kaptam. Na de elkanyarodtam nagyon....szóval a fejemben tök szép gyerekszoba variációk vannak, biztos sikerül majd egy Lehelnek valót alkotnunk. 

A mai esti aerobic edzést kihagyom, mivel Gábor nincs itthon. Ezért is mentem ma el a hétfői fitt mamik edzésre, de igazából lehet, hogy jövő héten bevállalnám akár mind a kettőt. Ami még tuti, hogy ma valamikor hajat kell mosnom, meg rendelni arcápolókat, mert pár napon belül mindenem kifogy, a sminklemosó is, a BB krém is, az éjszakai krém is. Ohh meg kellene pelenka és popsitörlő is, de azokkal szerintem holnap délutánig még kihúzzuk, mert én ma már el nem megyek vásárolni, az is tuti. Még egy kis séta belefér majd délután a babakocsival, ha Lehel felébredt, de ennyi szerintem elég is lesz mára.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése