kedd, április 9

a fogászat, mint házassági próbatétel

  Amúgy ez a csontbeültetés lehozott engem is életről. Én elhiszem, hogy nagyon-nagyon rossz lehetett, fájt...már az elmeséléstől kirázott a hideg, hogy mit fúrtak-faragtak az ember szájában és vágták szét az ínyét...szóval megértem. De én azt érzem, hogy minden tőlem telhetőt megtettem és maximálisan empatikus és segítőkész voltam, mégis néha azt hittem, hogy egyszerűen agyvérzést kapok a férjemtől. Komolyan, néha már egy szót se mertem szólni, mert nem tudtam, hogy azzal nem idegesítem-e fel még jobban. Vagy visszaszóltam és jól összevesztünk... Mondjuk ha elképzelem, hogy napokig aludni se tudott a fájdalomtól, miközben fájdalomcsillapítón élt, nem tudott rendesen enni, inni, beszélni, nevetni (mondjuk ehhez kedve se volt), szóval tényleg szörnyű lehetett...de közben már én is vágtam a centit, hogy mikor lesz már jobban, mert kezdtem magam alá kerülni ettől a hangulattól. Tegnap már egyébként nem volt olyan vészes a napunk, ma meg már kifejezetten jó volt. Ma délelőtt voltunk bringázni is, délután meg sétálni és ebédre is végre volt kívánsága, hogy mit enne, tehát visszajött belé az élet, de a lényeg, hogy ma már kedves és jófej is volt, majdnem teljesen olyan, mint általában. De nincs még vége a táncnak, csütörtökön megint megy vissza...na meg majd októberben vágják fel neki újra, úgyhogy arra az időszakra előre felkészítem majd magam idegileg.

4 megjegyzés:

  1. jáj :( és miért volt egyébként szükség erre a szörnyen hangzó beavatkozásra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogpótlás miatt, ami feltehetően élethosszig tartó lesz. Lett volna egy másik megoldás is, de az árban ugyanennyi lett volna, viszont az nem biztos, hogy ennyire tartós. Bár most Gábor azt mondja, hogy ha ezt tudta volna előre, hogy ez ennyire fájdalmas és kényelmetlen, akkor inkább a másikat választja. Már a fogorvosi székben is elsütötte ezt a poént, hogy lehetne inkább a B opció, de nevetve mondta az orvos, hogy már késő :D.

      Törlés
  2. Nekem a csavar betekerése 5x annyira fájt. (Mármint utána, este.) Olyan rettenetes volt, hogy felmerült bennem, hogy megyek az ügyeletre kiszedetni. Remélem, a férjed nem jár így... Mindenesetre jobb, ha készülsz rá (pszichésen).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már most is vannak csavarok a szájában, amik tartják azt a hálót vagy mit...borzalmasan hangzik. Sajnálom, hogy neked is ennyire fájt, nem is tudom elképzelni milyen rossz lehet!

      Törlés