szerda, oktĂłber 2

szeptember képekben 🤎

 












 

7 megjegyzés:

  1. Így ismeretlenül: szerintem jól áll ez a hajszín neked.Morvai Gabi

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó a szőke haj!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! Én egyébként kb. mostanra szoktam meg, szerettem meg és már nem furcsa, amikor tükörbe nézek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyyon jó a hajad! Egy haklis névtelen

    VálaszTörlés
  5. Eloszor furcsa volt, de egybol azt gondoltam, hogy jol all. Evek mulva halas leszel magadnak hogy meglepted a szokitest, mert fiatalit is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is furcsa volt kb. egy hónapig, de már megszoktam, sőt, meg is szerettem. Olvastam, hogy van, akit amúgy öregíthet is a szőke, de én nem érzem, hogy velem ez lenne. Az viszont nagy öröm számomra, hogy festés után 2-3 héttel már nem virít az ősz tő a sötét hajamban.

      Törlés